utorak, 22. studenoga 2011.

Moje najbolje prijateljice


Moje najbolje prijateljice su Petra i Klara.
Volim se družiti s njima, zezati , smijati, učit i pisat zadaće.
Zajedno idemo u najbolji 7.b razred u OŠ Mihaela Šiloboda.
Njima možeš reć svaku svoju tajnu nikad te neće iznevjerit.
 Petra je pametna, LUDA(u dobrom smislu), iskrena,voli pomagati,jednom rječju ona je NAJBOLJA.!! <3
 Ona je presmiješna i stalno se smije, može te nasmijat u bilo kojem trenutku, njoj je sve smiješno.xD
 Klara ona mi je i sestrična i najbolja prijateljica.
Živimo jedna pokraj druge tako da si u svemu pomažemo.
 Ona je jakoo pametnaa, iskrena,smiješna...itd..!! :D
Iz ovog ste saznali zašto su mi baš ONE najbolje prijateljice. Obožavamo zajedno ić u kino, na klizanje(po zimi) i na kupanje(po ljeti).
 Za ništa ih nebi mijenjala..!! <33
Još moje jako dobre prijateljice su: Monika, Mateja,Ema,Magdalena,Božica..! :)

3 komentara: